dijous, 27 d’octubre del 2016

GIRONA

                                                                     
                                                                       GIRONA      
Avui , parlarem de Girona, que es una de les ciutats més maques de Catalunya i d'Espanya amb Barcelona, que ja vaig explicar que és molt maca.

 Girona es molt maca,  amb molts monuments, molts restaurants molt xulos, i os vaig a explicar el que jo vaig fer el dia que vaig anar a la ciutat.

A Girona vaig anar fa bastant de temps, amb la meva  familia. I m'ho vaig passar molt bé. Avans de dinar, vaig anar a un monument que eren antics banys dels Gregs i, es podia visistar, va ser molt maco!
Després vaig anar a dinar a un restaurant italià que era molt maco. Després de dinar vam donar un passeig per el riu que hi han unes cases molt maques, que és el que surt a la foto i vam passejar per la resta de la ciutat ciutat i després  vam marxar, ja que es feia tard, i, hi havia una mica de camí fins arribar a casa.
 I com diu l'aplicació de Snapchat, GIRONA M'ENAMORA.
Espero que hos hagi agradat aquesta entrada una mica més diferent.

                                   
                                                                                                                          adeeeeeeu :)

Resultat d'imatges de girona                                                                                            Marta



Resultat d'imatges de girona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada