dijous, 3 de novembre del 2016

Tarragona

Bon dia! Avui, començem a les 8:25 del matí, i farem la ciutat de Tarragona que és també una de les ciutats més importants de Catalunya i, molt maca.

Tarragona, té uns monuments especialment el anfiteatre romà, que es molt maco. Jo vaig anar a passar el dia amb la meva familia. Al arribar, vam aparcar a una esplanada i vam continuar caminant per el carrer quqe  vaixava. Després vam anar al anfiteatre que era molt maco i molt interesant. Tot seguit vam anar a dinar a un restaurant al costat de la plaça de la foto i després, vam anar cap al cotxe caminant i vam tornar cap a casa!!! :)


Aquesta ciutat ha sigut una mica més curta, però tinc que fer altres coses i no em dona temps, espero que hos hagi agradart, adeeeeu
                                                                                                                Marta
Resultat d'imatges de tarragonaResultat d'imatges de tarragona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada